< Επιστροφή
Πρόσκληση ενδιαφέροντος προς εταιρείες Marketing
Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2017
Πρόσκληση ενδιαφέροντος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών
Προς Εταιρείες Marketing
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς Εταιρείες Marketing, οι οποίες θα μπορούσαν να αναλάβουν την ενίσχυση της προβολής της ταυτότητας της Ορχήστρας καθώς και των εκδηλώσεών της, καταρχάς κατά την ερχόμενη, χειμερινή καλλιτεχνική περίοδο 2017-18, με δυνατότητα ανανέωσης της συνεργασίας.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους τα εξής:
1. Η αρωγή της Εταιρείας που τελικώς θα επιλεγεί για να συνεργαστεί με την Κ.Ο.Α. θα αφορά κυρίως α) στην ενίσχυση της προβολής της ταυτότητας του φορέα και β) σε διαφορετικούς τρόπους προώθησης κάθε συναυλίας της Κ.Ο.Α.
2. Την ερχόμενη χειμερινή καλλιτεχνική περίοδο η Κ.Ο.Α. θα εορτάσει την 75η επέτειο από την ίδρυσή της.
3. Πέρα από τις τακτικές της συναυλίες στη σταθερή της βάση που είναι πλέον το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, καθώς και τις συναυλίες μουσικής δωματίου σε συνεργασία κυρίως με τα σπουδαιότερα Μουσεία της Αθήνας, η Κ.Ο.Α. έχει τα τελευταία χρόνια ένα πολύ εντυπωσιακό κοινωνικό κι εκπαιδευτικό πρόγραμμα με συναυλίες κι εργαστήρια εντός κι εκτός Αθηνών.
4. Ξεχωριστό τμήμα αυτού του προγράμματος είναι η Ακαδημία Νέων Μουσικών της Κ.Ο.Α., το πολλά υποσχόμενο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης μουσικών, το οποίο άρχισε να υλοποιεί σταδιακά η Ορχήστρα από πέρυσι, χάρη στην ευγενική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
5. Βασικό χαρακτηριστικό της επόμενης καλλιτεχνικής περιόδου είναι η εξέλιξη των κατακτήσεων της προηγούμενης τριετίας: Με ανανεωμένη προσφάτως τη θητεία του Διευθυντή της, Στέφανου Τσιαλή, η Ορχήστρα κοιτά στο μέλλον, έχοντας επίγνωση και του ρόλου της (ως πρώτη τη τάξει Ορχήστρα στην Ελλάδα) και της αποστολής της (που είναι η ερμηνεία του μεγάλου συμφωνικού ρεπερτορίου, αλλά και η υποστήριξη του ελληνικού καλλιτεχνικού δυναμικού). Και ταυτόχρονα αποσκοπεί στη δημιουργία όλο και περισσότερων και πιο αφοσιωμένων ακροατών και δη από τη νέα γενιά.
6. Η επιμέλεια για την οπτική ταυτότητα της καλλιτεχνικής περιόδου 2017-2018 (έντυπα προγράμματα, αφίσες, μπάνερ) έχει ανατεθεί στο G Design Studio με το οποίο η ανάδοχος Εταιρεία θα οφείλει να βρίσκεται σε μια αγαστή συνεργασία, όπως άλλωστε και με το γραφείο Τύπου της Κ.Ο.Α.
7. Ολόκληρος ο σχεδιασμός της εκστρατείας προβολής της Ορχήστρας για την ερχόμενη σεζόν δεν θα πρέπει να υπερβαίνει καταρχάς συνολικά το ποσόν των 40.000 ευρώ (τελικό κόστος που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και διαφημιστικό χώρο και χρόνο καθώς και κάθε νόμιμη επιβάρυνση).
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει:
Να καταθέσουν γραπτώς μέχρι την Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017 την αναλυτική πρόταση ή τις προτάσεις τους (συμπεριλαμβανομένου του αναλυτικού κόστους ανά ενέργεια ή προωθητική κίνηση) καθώς και τα στοιχεία και την ταυτότητα της εταιρείας τους. Οι σχετικές προτάσεις μπορούν να αποστέλλονται είτε με mail στο info@koa.gr, είτε στα γραφεία της Ορχήστρας, εντός του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (Λεωφ. Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη, 11521, Αθήνα) και στις δύο περιπτώσεις με την ένδειξη «Πρόσκληση Ενδιαφέροντος της Κ.Ο.Α.»
Από τις προτάσεις που θα υποβληθούν, θα επιλεγούν οι τρείς πιο ενδιαφέρουσες και συμβατές με τη δραστηριότητα της Κ.Ο.Α. και θα ζητηθεί από τους τρείς υποψηφίους που θα περάσουν στην επόμενη φάση, να παραστούν την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017 σε μια συνάντηση με τη Διοίκηση της Ορχήστρας κατά την οποία θα υπάρξει μία πλήρης παρουσίαση της πρότασης και θα δοθούν τυχόν αναγκαίες διευκρινήσεις.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες της Κ.Ο.Α. μπορούν να αναζητούν οι ενδιαφερόμενοι στα τηλέφωνα +30 210 7257601-3.
Προς Εταιρείες Marketing
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς Εταιρείες Marketing, οι οποίες θα μπορούσαν να αναλάβουν την ενίσχυση της προβολής της ταυτότητας της Ορχήστρας καθώς και των εκδηλώσεών της, καταρχάς κατά την ερχόμενη, χειμερινή καλλιτεχνική περίοδο 2017-18, με δυνατότητα ανανέωσης της συνεργασίας.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους τα εξής:
1. Η αρωγή της Εταιρείας που τελικώς θα επιλεγεί για να συνεργαστεί με την Κ.Ο.Α. θα αφορά κυρίως α) στην ενίσχυση της προβολής της ταυτότητας του φορέα και β) σε διαφορετικούς τρόπους προώθησης κάθε συναυλίας της Κ.Ο.Α.
2. Την ερχόμενη χειμερινή καλλιτεχνική περίοδο η Κ.Ο.Α. θα εορτάσει την 75η επέτειο από την ίδρυσή της.
3. Πέρα από τις τακτικές της συναυλίες στη σταθερή της βάση που είναι πλέον το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, καθώς και τις συναυλίες μουσικής δωματίου σε συνεργασία κυρίως με τα σπουδαιότερα Μουσεία της Αθήνας, η Κ.Ο.Α. έχει τα τελευταία χρόνια ένα πολύ εντυπωσιακό κοινωνικό κι εκπαιδευτικό πρόγραμμα με συναυλίες κι εργαστήρια εντός κι εκτός Αθηνών.
4. Ξεχωριστό τμήμα αυτού του προγράμματος είναι η Ακαδημία Νέων Μουσικών της Κ.Ο.Α., το πολλά υποσχόμενο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης μουσικών, το οποίο άρχισε να υλοποιεί σταδιακά η Ορχήστρα από πέρυσι, χάρη στην ευγενική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
5. Βασικό χαρακτηριστικό της επόμενης καλλιτεχνικής περιόδου είναι η εξέλιξη των κατακτήσεων της προηγούμενης τριετίας: Με ανανεωμένη προσφάτως τη θητεία του Διευθυντή της, Στέφανου Τσιαλή, η Ορχήστρα κοιτά στο μέλλον, έχοντας επίγνωση και του ρόλου της (ως πρώτη τη τάξει Ορχήστρα στην Ελλάδα) και της αποστολής της (που είναι η ερμηνεία του μεγάλου συμφωνικού ρεπερτορίου, αλλά και η υποστήριξη του ελληνικού καλλιτεχνικού δυναμικού). Και ταυτόχρονα αποσκοπεί στη δημιουργία όλο και περισσότερων και πιο αφοσιωμένων ακροατών και δη από τη νέα γενιά.
6. Η επιμέλεια για την οπτική ταυτότητα της καλλιτεχνικής περιόδου 2017-2018 (έντυπα προγράμματα, αφίσες, μπάνερ) έχει ανατεθεί στο G Design Studio με το οποίο η ανάδοχος Εταιρεία θα οφείλει να βρίσκεται σε μια αγαστή συνεργασία, όπως άλλωστε και με το γραφείο Τύπου της Κ.Ο.Α.
7. Ολόκληρος ο σχεδιασμός της εκστρατείας προβολής της Ορχήστρας για την ερχόμενη σεζόν δεν θα πρέπει να υπερβαίνει καταρχάς συνολικά το ποσόν των 40.000 ευρώ (τελικό κόστος που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και διαφημιστικό χώρο και χρόνο καθώς και κάθε νόμιμη επιβάρυνση).
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει:
Να καταθέσουν γραπτώς μέχρι την Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017 την αναλυτική πρόταση ή τις προτάσεις τους (συμπεριλαμβανομένου του αναλυτικού κόστους ανά ενέργεια ή προωθητική κίνηση) καθώς και τα στοιχεία και την ταυτότητα της εταιρείας τους. Οι σχετικές προτάσεις μπορούν να αποστέλλονται είτε με mail στο info@koa.gr, είτε στα γραφεία της Ορχήστρας, εντός του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (Λεωφ. Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη, 11521, Αθήνα) και στις δύο περιπτώσεις με την ένδειξη «Πρόσκληση Ενδιαφέροντος της Κ.Ο.Α.»
Από τις προτάσεις που θα υποβληθούν, θα επιλεγούν οι τρείς πιο ενδιαφέρουσες και συμβατές με τη δραστηριότητα της Κ.Ο.Α. και θα ζητηθεί από τους τρείς υποψηφίους που θα περάσουν στην επόμενη φάση, να παραστούν την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017 σε μια συνάντηση με τη Διοίκηση της Ορχήστρας κατά την οποία θα υπάρξει μία πλήρης παρουσίαση της πρότασης και θα δοθούν τυχόν αναγκαίες διευκρινήσεις.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες της Κ.Ο.Α. μπορούν να αναζητούν οι ενδιαφερόμενοι στα τηλέφωνα +30 210 7257601-3.