Στην ψυχή του Paganini: Μια συνάντηση εγχόρδων και κιθάρας
Η συναυλία αυτή εμβαθύνει στο πλούσιο και πολύπλευρο έργο του Νικολό Παγκανίνι, ενός από τους κορυφαίους βιρτουόζους βιολιστές του 19ου αιώνα, αναδεικνύοντας τη σπάνια συνύπαρξη εγχόρδων και κιθάρας. Αν και γνωστός κυρίως για την δεξιοτεχνία του στο βιολί, ο Παγκανίνι υπήρξε και επιδέξιος κιθαρίστας, αντλώντας έμπνευση από τις τεχνικές της κιθάρας, τις οποίες συχνά μετέφερε και στις βιολιστικές του συνθέσεις.
Το πρόγραμμα ανοίγει με τη Φαντασία πάνω σε θέματα από την όπερα "Μωυσής" του Ροσίνι, μια εκθαμβωτική επίδειξη τεχνικής και εκφραστικής ικανότητας στη χαμηλότερη χορδή του βιολιού. Ακολουθεί η "Σονάτα για μεγάλη βιόλα,", ένα σπάνιο έργο που παρουσιάστηκε στο Λονδίνο το 1834 και αναδεικνύει το σολιστικό χαρακτήρα της βιόλας, όργανο με το οποίο καταπιάστηκε επίσης ο συνθέτης. Στη συνέχεια, το θρυλικό "Capriccio αρ. 24" σε μια ασυνήθιστη μεταγραφή για τσέλο, και το ρομαντικό "Cantabile" προσφέρουν αντίθεση μεταξύ δεξιοτεχνίας και λυρικής αίσθησης, αποκαλύπτοντας διαφορετικές πτυχές της μουσικής ιδιοφυΐας του Παγκανίνι.
Το δεύτερο μέρος της συναυλίας ξεκινά με επιλογές από τα "Ghiribizzi", σύντομες και ευρηματικές συνθέσεις για κιθάρα, που φέρουν τις επιρροές της λαϊκής ιταλικής μουσικής παράδοσης. Γράφτηκαν το φθινόπωρο του 1820 για μια "μικρή κοπέλα στη Νάπολη", την "γοητευτική κόρη" του Σινιόρ Μπόττο. Το πρόγραμμα κορυφώνεται με το "Κουαρτέτο για κιθάρα και έγχορδα αρ. 15", όπου η κιθάρα αποκτά ισότιμο ρόλο με τα έγχορδα, δημιουργώντας έναν γοητευτικό διάλογο γεμάτο ρομαντισμό, με τη βιόλα να έχει έναν ασυνήθιστα κεντρικό ρόλο.